Bebeğim 4 ay 21 günlük eskisine göre daha az çiş yapar oldu. Bezine bakıyorum daha ıslatmamış . Normal mi . Sık sık bir emziriyorum doyduğundan emin olmak için sık sık meme veriyorum . Bu durum normal mi sizce . Önceleri daha sık bez değiştiriyorudum şimdi seyrekleşti 🤷🏻♀️