Nuraydmr MMommymomm Oyy Maşallah kuzuya💕 bizimkisi dede gel diyor gördüğü çocuklara gel diyor 😁 emekleme pozisyonu alıyor ama geri gidiyor 😬 odada tek kalamıyor artık ağlıyor. Alkış bay bay yapıyor.Sürekli paçamdan tutunup kalkma derdinde. 8 dişi var dişler bizi mahvetti 🤦♀️
Htcdrn 9 ay 5 günlük ♥️Emekliyor , koltuklardan sandalyeden tutup ayağa kalkıyor , koltuk kenarlarında birkaç adım atıp geri yere düşüyor. Sadece baba , dede , gel bu kadar söylüyor . 2 tane dişimiz var
birannebirmelek MMommymomm 9 ay 8 günlük anne baba dede mama nenne hadi cıs diyor bazende anlamsız babıldanıyor 1 aydır hr bulduğu yersen tutunup kalkıyor 3-4 sıralıyor ama sonra hemen otueuveriyor erken yürüyecek diye biraz tedirgin olmuştum ama tembel çıktı 😃 hemen hemen her şeyden yiyor emeklemesi zaten ışık hızında oyuncaklara olan ilgisi çok arttı geçen aylana göre. Dikkatini çeken bir şey gördüğünde elini havaya kaldırıp aaay diyor ☺️ Alkış yapıyordu Bayadır yapmıyor. By by yapıyor merhaba deyip elimizi uzattığımızda oda uzatıyor 😄 yanındaysam kendi kendine oynadığı oluyor ama odadan çıktığım an mızıklayarak arkamızdan geliyor ayaktaysam da bacağıma yapışıyor uyanıkken hiç iş yapılmıyor 🤪 blw sen bende korkuyorum çok ama yanında takip ederek vermeye çalışıyoruz salatalık en sevdiği dişimizde daha yeni bir tanesi patladı başka dişimiz yok . Akşam 8-9 gibi uyur 12 gibi mama içer sabah 5-6 da uyanıyor verirsem mama içiyor tekrar 7’ue doğru tamamen uyanıyor ama 5-6 dan sonra derin uyumuyor maalesef çok erken kalkıyoruz
Prensesannesi1308 MMommymomm bizimde aynı diyebiliriz emeklemeye başladık yeni alkış yapar çirkin olur aba abi baba mama der dede der bay bay yaptı daha yeni ilk defa
Sevdaakblt Bizimkinin de iki dişi var. Baba dede diyor alkış yapiyo gel gel yapio😃bir yerlere tutunup kalkmaya calisiyor bir haftadır. Popo üstü sürünüyor ama tani 9 aylk degil 8 ay 22 günlük
Ela_Su MMommymomm benim kızımda anne abla dede mama arada ba ba diyor emekliyo tutanarak ayağa kalkıyor tutunduğu müddetçe ayakta durabiliyor emekleyerek her odaya gidiyo alkış yapıyor bay bay yapmaya çalışıyo bu ara ama hiç dişimiz yok
Irmakprensesinannesi MMommymomm 9 ay 13 günlük desteksiz oturrur kendi kndine oyuncaklariyla oynar ek gıdasını düzgün yer emeklemekten çok oturup kalkma yürüme hevesinde yüzükoyun geri geri gidiyor sallanmayi asiri seviyor dis daha çıkmadı ama belirtileri var bağırıyor kahkahalar atıyor yabancılık hiç çektiğini görmedim erken doğduk zatn 2 ay kdr ama yasitlarini tamamladı biybkilo gelism konusunda
MMommymomm Kızlar hepsini keyifle okudum çok teşekkür ederim. Sanırım biraz ayağa kalkma konusunda geri kaldı kızım ama bir sorun olduğunu düşünmüyorum yapısı biraz tembel biliyorum 😊 ben daha çok ayaklarının üzerine bastırıp teşvik edeyim. Evim soğuk olduğu için çok fazla yerde vakit geçiremedi belki ondan kasları biraz geç gelişiyordur
Findikzadem cicekannesi10 benim oğlumun ek gıdayla arası pek iyi değildi son 15 gündr falan iyi yanı 9.5 aylık olduktan sonra iyiye gttik mesela bugünden örnek vereyim sabah bir yumurta sarısı yarım avokado ve bir muz karışımını yedi ara ögün olarak bir kayısı iki tane kiraz bir yenidünya yedi öğleden sonra saat 2.5 gibi bir kase balkabağı çorbası yedi birde akşam taze fasulye ve bulgur pilavı vereceğim akşam yemeğini birkaç kaşık yiyor sadece emerek uyuduğu için karnını doyrmyrz