mihramomms Askimecemnur Benim kızımda öyle iki koltuk arasına destek almadan gider parmağımızı tutup mutfağa odaya götürür babasıyla mesafe bırakıp gel yapınca geliyor ama kendi başına hiç cesaret edemiyor nasip ne zaman isterse
Tuba Askimecemnur 18 aya kadar zamanı var acele etmeyin. Benim iki oğlum var biri 10-11 aylıkken yürüdü, diğeri 15 aylıkken yürüdü. Emekleyip tutunup yürüyorsa o zaman yürümesi de yakındır endişelenmeyin 😊
Askimecemnur kartalice2020 kafam siti artik niye yurumuyo hala sozlerinde herkez bi doktora gotur diyo
Dondurmalikahve Askimecemnur 18 aya kadar vakti var herkes ne bilsin 😁 tutulan yürürse bi çocuk yürür daha geç tutunup yürüyen çocuk gördüm hepside yürüdü. Sizinkide yürür.
Tomi Askimecemnur kızım 15 ayın doldurduktan sonra yürüdü. şimdi koşarak geziyor her yeri, peşinden yetişemiyoruz.
Deletedmom_58 Askimecemnur ay millete ne yaaa çocuk ne zaman isterse o zaman emekler o zaman yürür napacaklar ellerinden tutup kendileri mi gezdirecekler laf olsun da boş olsun derdindeler ayh salsınlar artık bizi
kartalice2020 Askimecemnur şu insanlara çok fazla anlam yüklemeyin gerçekten…siz hiç duydunuz mu üşengeçliğinden yürümeyen 4 yaşında bi çocuk..elbette yürüyecek ama bugün ama 5 ay sonra
mihramomms Askimecemnur yapar zamanla inşallah doktora götürseniz bile 18 aya kadar normal 18 aydan sonra yapamazsa test falan yapıyorlar belli olmuyor her bebeğin gelişimi farklı 14 aylık yürüyen var 16 aylık yürüyen var 8 9 aylık yürüyen var millete kalsa biz cahiliz hiç bir şey bilmiyoruz hep bir muhalefet
Annebalisi Siz ona buna bakmayın onlar hep çok bilirler zaten. 18.aya kadar normal diyor doktorlar o zamana kadar yürümezse götürürsünüz.
Zlm Askimecemnur kaç aylık elbet yürür eşinizle karşılıklı oturun kısa mesafe yürüyecek şekilde böyle 5 6 adım falan al bunu babana götür al bunu annene götür diye aranızda gidip gelmesini sağlıyor belki cesaret kazanır hem düşerse müdahale edebileceğiniz bir mesafede olmuş olur
sedaozan Askimecemnur herkes 1 yaşında yürüyecek diye bir kural mı var yahu nedne bu kadar canınızı sıkıyorsunuz ki ? 18 aya kadar bırakın yürümeyi ayağa kalkıp sıralamaya çocuklar var ki sizin bebeğiniz hepsini yapıyor doktora götürecek bir durum yok ki bunda
MySunny Askimecemnur 16 aylık,kızım.Hala yürümüyor.1 yaşındayken de bu dediklerinizi bile yapamıodu.Yani demem o ki .Konunun doktorluk hiç bir yanı yok.Sadece cesaret
Merveligibi Ya konu açılmışken benimkide şuan tam 1 yaşında emeklemiyorda sıralamıyorda koltuğa tuttruyorum bırakıyorum beş on saniye duruyo kendini hemen geriye atıyor bu durumda normal mi