Kızlar biz 6. Aydan beri biberon ve mama reddi yapıyoruz doktorumuz diş çıkarma döneminde olduğu için geçici bir durumda olacağını söyledi ama bayadan beri mama almiyor emmedigi içinde mecburen ek gıdadan gidiyoruz. Ek gıdadan gittiğimiz içinde ben ne kadar vereceğimi galiba ayarlayamiyorum çünkü bazı zamanlar çok kusuyor midesini boşaltmak istediğini anlıyorum. Gece beslenmeyide kestik 6. Aydan sonra kendi kendine bıraktı 1 hafta kadar teklif etmeme rağmen hiçbirisini kabul etmedi bende zorlamadim. Şimdi şöyle gidiyoruz 8:00 kahvaltı (yumurta,pekmez,peynir,cici bebe devam sütü bazen muz koyuyorum) 10:30 meyve püresi 12:30 çorba (her gün başka çeşit yapıyorum) 15:00 yoğurt+ meyve püresi 17:30 çorba 20:30 tahıllı kaşık mamalarindan veriyorum birdaha sabaha kadar bı şey yemiyor. Şimdi çoğunlukla akşamki ogununden sonra kusma yapiyo karnı sertlesiyo kendini ogurtturuyo nasıl bı yol izlemeliyim acaba ne yapacağımı şaşırdım artık biraz uzun oldu kusura bakmayın önerilerinizi bekliyorum anneler♥️