Atahaninannesipnr sadece emzir ve gereksiz sağım asla yapma. Sadece emsin gereksiz artar sütün mastit ile uğraşırsın. Artı tazyik diye bir bela var, gereksiz sağımla artar o bebek emmek istemez boğulur gibi olur. Red yapar. (yaşadım) bide cok sütün olması hiç iyi değil ilk kızımda cok sütüm vardı tazyik vardı kızım ayda sınırda kilolar alırdı cünkü önsüt ile doyar yağlı kısmı emmeden bırakırdı. Yani demem o ki bırak sadece bebeğin emsin ne zaman ne kadar isterse. Doymuyor sanma o aydaki bebekler hep öyle olur. Mama yapısı gereği ağır geldiğinden uyutur bebekleri. Zaten 3. Aydan sonra sen istesen de sık sık emmeyecek açacak emme aralarını etrafı kesfetmeye baslayacak. Sen zorla emzirmeye calısacaksın bu sefer de 😊. 2 cocuk annesi olarak sana tavsiyem canım bunlar.