BuseBlt yanlış yapıyorsunuz öyle soyleiyim size çünkü gece uykusunu bölmüş oluyorsunuz ve gece uykusu çok önemli büyüme hormonu salgıladığı icin kzim 50 günlük tu gece beslenmesi için hiç uyandirmadim ama kendisi zatn o aylarda 4 saat bir mak uyanırdı şuan 9 ay 13 günlük gece hiç kalkamaz bazn 1 kere kalkar sabh 7 de güne başlar