Geçen gün sizlerden ek gıda alışverişim içim fikir istemiştim, hatırlayanlar olacaktır. Yiyecek kısmını hallettim, siparişi verdim. Aldıklarım: tam buğday unu, tam yulaf unu, tam pirinç unu, ruşeym, keçiboynuzu unu, keçiboynuzu pekmezi, kara dut pekmezi, üzüm pekmezi. İlk etapta fazla olduğunu düşüneceksiniz, ben de öyle düşünüyorum ama bir kerede çıksın aradan istedim :) Şimdi de mama sandalyesi önerisine ihtiyacım var. Memnun olduğunuz,öenerebileceğiniz mama sandalyeleri hangileri acaba?