Merhaba kızlar bebeğim 17 günlük ve sürekli kusuyor doktora söylediğim de ay sonu bakarız kilo alımı güzelse sıkıntı olmaz kilo alımı olmazsa tedavi edilir dedi ama o kadar yıprandım ki çünkü emiyor kusuyor tekrar aç gibi emmek istiyor. Öyle olunca tekrar emziriyorum tekrar kusuyor derken emzirme sürelerimiz o kadar uzuyor ki, sonra diyorum emzirmeyim öyle de mıyıklayıp uykuya dalıyor ben üzülüyorum. Zaten gün içinde değiştirdiğimiz kıyafetin haddi hesabı yok bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız ? Yatak aldık yüksekte yan yatırıyorum emzirdikten hemen sonra yatırmıyorum emzirmeye masaj yapıp başlıyorum ki gazı varsa çıksın emdikten sonra gaz çıkarırken de kusuyor çünkü. Gerçekten napıcağımı şaşırdım