Arkadaşlar dün post açmıştım ama cevap alamadım doktor tavsiyesiyle ilgili.bugun sorum şu. Bugün başka bir hastanede ultrason çektirdik degerleri 60 derece üstünde çıktı.ama benim kızımın bacak boğumlarında eşitsizlik simetrisizlik var.cocuk doktoruna bu durum normal mi diye sorduğumda bu dönemdeki çocukların yüzde doksaninda bu şekilde oluyormuş. Bugün tam 2 aylığız.bizim aylarımızda olanlar bana yardımcı olabilir mi lutfen sizin çocuklarınızın da boğumları bu şekilde mi