Magnolina Bellabellaa benim bebişim de 9.30 10 da uyuyor 6 da kalkıyor 13 aylık daha geç uyursa geç kalkar mı dedim ama normal uyku aralığı
AzraBolat Once gece 12 de yatar sabah 11 de uyandırdı şimdi uyku saati düzene girdi iyice akşam 9 a doğru yatar sabah 7 buçuk arası uyanır bir saat durur ikinci uykuya yatar
Bellabellaa lalbg Ay Allahım sabır bende oturma odasına koydum koltuğa uzandım tv açtım biraz izlesin yorulsun diye
lalbg Bellabellaa tv açarsan uykusu hepten kaçar:) biz de salondayız şu an bütün kitaplarını tek tek getirip okumamı istiyo ama bir kitaptan diğerine geçiş süremiz 3 sn falan🤦🏻♀️ Sürekli anne anne peşimde. Cidden artık ne fiziken iyiyim ne mental olarak iyiyim🤦🏻♀️
AzraBolat Bellabellaa Panjur değilde fon perdeyi çekerim hemen namaza kalktığımda abajur hala açık durur uyur
Esra_Deva Bellabellaa bunu sadece sizin yaşadığınızımı sanıyorsunuz? Üstelik sadece iki haftadır 6 da kalkıyormuş 🤦♀️ Doğduğundan beri sabah 7 ayaktayız. 10 ay 16 günlük. Verilecek tek öneri onun henüz bir bebek olduğunu idrar etmeniz ☺️ Kendi düzenlerini bulana kadar bu böyle gidecek
Sdmte Bellabellaa 9 da yatıyo en geç 7 de ayakta bizimkide 4 aylık. Bu sabah 6 da kalkmışız yorgunluk uykusuzluk . Bugün bide sünnetimiz var gece zor geçecek ayakta kalabilirim inşallah 🙈
tosbitanasi Bellabellaa Ayy benim bebeğim de 6 7 arasi uyanıyor önceden 8 9′a kadar uyurdu. 8. Aya girdik Gireli böyle oldu
asiltonunmommysi Bellabellaa bende öyle 6da uyanıyor bugün 5.30da kalktı mesela 2 3 akşamda bi saat 8de o uyuduğu gibi uyuyorum öyle dinleniyorum sende öyle yap
Familyboy Bellabellaa yapacak birşey yok canım büyüdükçe uzatiyorlar süreyi benim oğlumda 7de kalkardı 7-8 aylıkken yaşından sonra en erken 9 da kalkar oldu akşam çok.erken yatirmayin ben 22.30 gibi yatırıyorum öyle olunca da sabah geç kalkıyor
seninananbirmelektioglum Bellabellaa doğduğundan beridir 6 yada 7 de uyanır bende artık alıştım o saatlerde kalkmaya gecede 3yada 4 kere kalkar
Eminerd Bellabellaa benim oğlum 20 aydr hep 7 de kalkıyor en geç 8 😀 akşam uyuyunca 11 de ben de yatıyorum uykumu almış olarak uyanıyorum bazen öğlen onunla bir bende uyuyorum 😅 alıştım artık başka çaremiz yok 🤤