Benim ortanci oğlumda oldu o bacak dediler devit3 eksikliğinden oluyor ilerisi raşitizm ama çok dikkat edin benim oğlum sekiz aylıktı çok kilolu bir bebekti devit 3 eksikliği olduğu icin bacaklar eğrilmeye başladı doktora götürdüğümde devit3 iğneyi bacaktan vurdu ve aniden çocuk kasılmaya başladı zor yetiştirdim hastaneye vücut şoka girmişti ateşi bir anda 40serene oldu trombositi 2 Ye kadar dustu cocuguma igne Vurup uyuttular cok Zor günler geçirdim doktor hatasiydi hastane başları yanmasın diye çok ilgilendi ama olan bize oldu bir hafta hastanede yattık şimdi bi sıkıntısı yok inslalah sizde de sıkıntı olmaz