ZAlya05 bizimki de 5 aylık olana kadar hep kucakta uyudu, kim müsaitse (ben, eşim, kayınvalidem) kucagimizda o uyurken öylece bekledik. Zaten kayınvalidemin alistirmasiyla oldu neyse. Şimdi uyuyunca salıncağa koyuyoruz hamak şeklinde bizimki orda uyuyor 1-2 saat. Ama sessizlik önemli seste hemen uyanıyor. Birde biz uyurken üzerinde ince bı muslin örtü varken uyutuyoruz (genelde emerek uyuyor, bazen de omuzda gezdirerek) sonrasında gündüz hamakta gece yatağında yatıyor. Ben ince örtü kullanmanın çok faydalı olduğunu düşünüyorum koyduğum yüzeyin soğukluğunu almıyor böylelikle zaten kendinden örtülü oluyor. Gece bı tane daha penye battaniye ortuyorum yatirdiktan sonra, gündüz başka bişey ortmuyorum