Woman35 3 ay 10 gunluk suan. Masallah misil misil uyuyor. Gece gunduz ayrimini yaptirdim oncelikle gunduzleri perdeleri actim evi havladirdim yarim saatligine her gun balkona cikaririm guneslenir temiz hava iyi geliyor cunku. Pusetinde gun icinde yine bi oyuncak asarim ellerini yonlendiririm kavrayabilmesi icin o sekilde oynar mamasini yer uyur oylece sallama vs hicbir sekilde yapmadim ne besikte ne ayakta . Kundakta yapmadim emzik ilk 15 20 gun biraz emdi uykuya gecisini uzatiyordu diye vermedim . Gun icinde 2 saat en fazla uyanik kalabiliyor. Geceleri isik hic acmadim karanlikta daha guzel uyuyor. Bide ilk zamanlarda not alin saat kacta uyuyor kacta uyaniyor diye buda onemli saatini gecirince cocuk huysuzlasiyor cunku duzen disina ciktigi icin.