Angel_A Kızlar kızım 11 yaşında çok yüksek kolesterol var ilaca başladı çok korkuyorum ona bişey olur diye n olur dua edin değerleri normale dönsn
Zlm Angel_A en azından bı tedavisi var gücünüzün yetebildigi birazda dikkat ile halledersiniz Allah şifa versin
Familyboy Kötü düşünceleri atmaya çalışın her halimize şükür etmek lazım Rabbime sığının en azından çaresi var olmasa napardiniz