kimza Merhabalar oğlum 1 ay 23 günlük ve 2 gündür çok fazla uyuyor. Bir hastalık belirtisi olabilir mi yoksa normal mi sizce ? Sabah doktorumuzu arayacağız ama kafama takıldı. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 🌹♥️
Familyboy kimza daha çok küçük canım ilk başlarda çok uyumaları normal daha anne karnında sanarlarmis 40 ı çıkana kadar o öyle kalmıyor merak etme az büyüsün bu seferde uyumuyorlar tadını çıkar bu zamanların sende yat uyu 😊😉
lalbg Kurban olduğum Rabbim bana niye böyle bi post açtırmadın hiç🥺 şaka bi yana bi sorun yoktur merak etme uykuyu seviyodur şükür namazı kıl😂
kimza lalbg 2 gündür böyle bir durum var genel olarak olsa hiç takmam kafayada işte endiselendim. Allah sizede kolaylık versin bu arada 🤭
Alara2018 Kan şekeri düştüğü için uyuyordur 2 saate bir uyandırın kan şekerinin düşmesi tehlikeli bir durum
Alara2018 Açken düşüyor karnı doyduğun da da yükseldiği için de uyuyor … benim bebeğinde öyleydi doktora götürdüm doktorum öyle dedi
MyDarlingSon Mom52 benim şuandada zar zor uyuyor 😁 bizde 1 ay 15 günlüğüz bebekten bebeğe değişiyor herhalde 4. Ay da uyur ınsallah benimki😂