iremleyla erken doğdukları için sizde düzeltilmiş yaşına göre ilerlemek zorundasınız. Onuşması,yürümesi,ek gıda başlaması ve diğer tüm gelişimlerini o yaşa göre hesaplayacaksınız. Kimlik yaşı sadece orada geçerli. Mesela benim bebeğim 6,5 aylık ama henüz 3,5 aylık bebek gelişiminde gülmeye yeni başladı felan. O zaman siz de tereddüt etmezsiniz niye yaşıtları gibi değil diye