Cansu0 Kızlar benim oğlum 9 aylık ve ellerini tutunca yürütünce parmak ucunda yürüyor bilen yaşayan var mı eşimin amcasının oğulları da öyle genetik mi bilmiyorum ama bir
benbirikimiyim Cansu0 benim kızımda öyleydi, hatta eşim de dedi kuzeni öyleymiş, bende düşündüm acaba genetik mi diye. Ama çok şükür normal yürüyor şimdi
Cansu0 Annesinin_kuzusu00 kalıcı olduğunu düşüm0ştğö biran korkmaya başladım ama düzeltiliyor Muş sonradan şükür
Annesinin_kuzusu00 Cansu0 Aynen 2 yasindan sonra tamamen gecen bisey.Gecnese zaten doktiruna sorarim bende.