Kızlar benim 22 ayar bilekliğim var. Satsam 11-12 civarı ediyo. Ama ayarı yüksek diye mi bilmiyorum sürekli bozuluyo yamuluyo bi şey oluyo yani. Yatırımlık almadım ben takmak için aldım bozdurmayı düşünmüyodum ama bi takıyorum en fazla 2 gün sonra bi şey oluyo hoop tekrar kuyumcuya götür yaptır filan filan. O bilekliği verip yerine çok beğendiğim 14 ayar bilekliklerden 3 tane alabiliyorum. Dediğim gibi yatırım değil ben takmak için istiyorum. Sizce 22 ayar bilekliğimi 14 ayar olanlarla değiştirmem mantıklı mı??