Kızlar geçen gün hava esiyordu dışarı çıkıp hemen girdik fakat bebeğim üşütmüş sanırım. Öksürmeye başladı günden güne daha da artıyor gibi geldi bana. 3 aylık ve emziriyorum. Zorunlu olursam vereceğim tabi ama ilaç vermek istemiyorum. Benim içip de ona fayda edebilecek ya da ona verebileceğim neler önerirsiniz?