deniz_063 Sedaekrem bende tam ölçüsünü ayarlayamadım onun formül mama kaşığından bi ölcek atıp süt kıvamını alana kadar su katıyorum biberon deliğinden geçebilcek şekilde🤷🏻♀️
Deletedmom0099 Sedaekrem 1 yıldır biberonda veriyorum ama küçük delikli biberondan geçmez Y kesik uçlu büyük numaralı uç almak gerekiyor aynı mama gibi 90 ccye 3 mama kaşığı koyuyorum
Mehtap038 Kaşık maması bıberonla verılmez kı cnm cok katı kıvamlı bı mama.normal mamadan bahsedıyosan eger 3 ölcu
Kerem-inAnnesi Mehtap038 bende öyle düşündüm.. Kaç tane çeşit çeşit aldım ama Malesef benimki onları yemedi..