Ben sizi hatırlıyorum sevgili yanakyus. Çok zor günler gecirdim kızım hiç bisey yemiyordu mama yapip yapip döküyordum 4 bucuk aylık kızım beni emmiyor, devam sütü içmiyor kati gidaya nasil başlayabilirim diye burda dert yandığımda, pirinç unu=kilolu bebek=sağlıklı bebek diyerek dalga geçmiştiniz size karşı çok büyük antipati içindeyim. Isminizi degismeniz, yazılarınızın sonuna çiçek gül böcek gibi emojiler koymanız sizi kurtarmadı üzgünüm. Keşke çaresiz bi annenin halinden anlayabilseydiniz.