Gamzeblg Oğlum 14 aylık boğazı kızarık dedi doktor kan aldı temız cıktı ateşi devam ederse idrar tahlili yaparız dedı dolven calpol kullanıyorum caplpol hiç bişey yapmıyor 38,5 ateşi duşa soktum cıkardım hala inmemiş artık şaşırdım ymnederım
1kz1ogln_ Gamzeblg kanında enfeksiyon varsa ateş düşse bile tekrar çıkar haftalarca sürebilir ama kanı temiz çıkmış mutlaka enfeksiyon vardır tekrar götür canım bekletme baya varmış ateşi Allah korusun havale geçirebilir benimde başıma geldi kanında enfeksiyon varmış havale geçirmek üzere demişti doktor hemen aldı soğuk suya soktu banada kurumaya başladıkça sil kurumasına izin verme düşene kadar kucağına alma senin sıcaklığında yükseltir demişti evde yaptığın hiç birşey işe yaramıyorsa durdurma götür
Gamzeblg 1kz1ogln_ 2 gün oldu bakalı ateşine ama kanı temiz cıkmış anlamadımki şimdi beklıyorum. Calpolden 2 saat geçtikten sonra fitil verilirmi bırde nekadar verlir bılıyomusun
1kz1ogln_ Gamzeblg hiç fitil kullanmadım bilmiyorum canım dönüşümlü olarak calpol ve pedifen ver canım 4 saatte bir
Gamzeblg sevgii_123 2 gündür böyle öncesınde antıbıyotk kullandık ateşi falan yoktu boğazı kızarıktı dıye o geçti derken yine başa sardık anlayamadım