Merhaba güzel anneler kızım 23 aylık ve tam bir meme bağımlısı geceleri de defalarca uyanıyor gittiğim her yerde market mağaza sürekli emmek istiyor çok yoruldum😞 artık emzirmeyi bıraktırmak istiyorum aranızda bıraktıran var mı nasıl bi yol izlediniz paylaşıp bana yardımcı olursanız çok sevinirim😍