Mrsde05 Bebeğim ishalden dolayı pişik çok kötü mavi hametan bepanthol ve yağ kullandık ama geçmiyor öneriniz varmı teşekkürler
Elika00 Mrsde05 hiçbirini kullanma canım kantaron yağı al sadece onu kullan. Ben doğduğu günden beri hep kantaron kullanıyorum hiç pişik olmadı. İlk zamanlar her bezde sür pişiği geçince sabah akşam kakasında sür aralarda sürme düzenli kullan yumuşacık oluyo. Ben bir sürü bez değiştirdim indirim gördükçe aldım kantaron kullandığım için hiç pişik yapmadı bezler çok şükür
baloglusss Mrsde05 doktorumuz bize troysd ve advantan vermişti ikisini dönüşümlü sürüyorum her pişik olduğunda ama doktorunuza danışmadan kullanmayın 🙏🏻 Mustela sudocrem bepanthol pudra bile kullandım geçirmedi maalesef
Mrsde05 Elika00 annem geçen yaz yapmıştı evde vardı kavanozda hiç aklıma gelmemişti deneyeceğim çok teşekkür ederim 🙏🏻
Mrsde05 baloglusss bende de var daha öncesinde hafif pişik olmuştu ve geçmemişti o zaman Dr vermişti mantar ilacı olarak geçiyor diye az kullanmıştım ama kantaron geçirmezse tekrar deneyebilirim çok teşekkür ederim 🙏🏻
Bezelyem Mrsde05 canım bebeğim ne kadarlık? Benim oğlumda ilk bir ay geçmeyen inatçı pişik vardı ne yaptıysam işe yaramıyordu (hametanlar trivazoller kantaronyağı). meğer oğlumun süt ürünleri yumurta ve kuruyemişe alerjisi varmış. Ondan oluyormuş. Bunları beslenmemden çıkarınca zamanla düzeldi. Doktorumuzda eczaneye özel karışım pişik kremi hazırlattı çok şükür geçti. Eğer böyle bir durum varsa ne yaparsan yap geçmez pişik
Mrsde05 Bezelyem 27 aylık bizim bu seferki pişik virüs den kaynaklı çok sık ishali var günde 10 bez değiştiriyoruz ama şu hastalığı atlatınca baktırayım bende teşekkür ederim 🙏🏻
Bezelyem Bezelyem çok geçmiş olsun bu ara salgın var sanırım ablamın çocukları da aynı durumdaymış. Hemen iyileşir inşallah minikler
xmel Mrsde05 ben her yöntemi denedim artık pişiği kanıyordu artık travazol + kantoron yağı kullandım ilk günden etkisini gösterdi
Hnfmhmt Mrsde05 çok geçmiş olsun, sudokrem çok iyi geliyor bize, birde kantaron yağı. benim oğlumda bu virüse yakalandı, sanırım karın ağrısıda oluyor gece çok sık uyanıyor mu ağlayarak uyanıyor benimki zor uyuyo geri baya ağlıyo kıvranıyo 🥲
Mrsde05 Hnfmhmt sizede geçmiş olsun öncelikle evet gece de oluyor gündüzde ne kadar oldu olalı ishaliniz kaç günde geçmişti
Hnfmhmt Mrsde05 cumartesi gecesi başladı, ateşi salı günü düştü yani dün, ishalide baya azaldı katılaşnaya başladı bugün. Ama benim oğlum 13 aylık ve ben ateşlenmeye başladığı gün çiğ sarmısak yedirmeye başladım çok faydası oluyor hastalandığında. Çok şükür atlattık sayılır hiç ilaçsız
ikiprensesannesiiiii Mrsde05 kantaron yağı da iyi bir de fito krem de iyi geliyor deneme yanılma yöntemi biraz pişik