Busra2013 bir yerde gördüm öyle birşey yok diyordu.kişisel görüşüm bana da saçma geliyor.Ben sabahtan akşama kadar emzirirdim,emzirmekten bacaklarım ağrırdı,açlıktan değil, memeye alıştığı için emiyorlar.O kadar emmeye aç olması imkansızdı çünkü.Ki bi de sütümün de maşallahı var,ikiz bebekleri doyuracak nitelikteydi.