menekseyagmr valla kuzu, çok faxla kucağıma almadım.çünkü kucağa alınca beklentiye giriyor, emzirecek sanıyor.Geri koyunca daha çok ağlıyor ç.Ben beşiğinde sakinleştirdim hep, saçlarını okşadım,konuştum.Zaten başka da yapılabilcek birşey yok.eşinixle bu durumu konuşun.gerekirse 3 gün ailesiyle kalsıın.