Premsesannesi355 Ertugrulunannisi senin gibi fusunuyorim gerçekten seda daha katı sema okadar icten tatlı bir kadındi ki ilk sorvivordaki seda değildi bu sene
Cookie Ertugrulunannisi Hahaha valla ne bileyim ya bu aralar çok duygusalım haberleri izleyince bile ağlıyorum 😂🤦🏻♀️
Ertugrulunannisi Premsesannesi355 kesinlikle hatta ilk isimler açıklandığında çok sevinmiştim Seda gelecek diye ama bu sene kadının içinden başka bi Seda çıktı ve hak ettiği sonu buldu
Ertugrulunannisi Cookie o ağlama bana hamilelikten yapıştı gitmiyor herşeye ağlıyorum ama bu konuda zerre kadar bişey hissetmedim artık nasıl elenmesini istiyorsam 😂😂😂
Mrym52 Premsesannesi355 şaka maka Evrim şampiyon olacak 😀😀 pesss vallahi kim oy veriyo parkur yok atış yok bomboş yaşıyo sorvivor da
Familyboy Noname21 seda 2019daki seda değildi milletle çok laf dalaşına giriyordu sürekli bir asabilik vardı bu yüzden performansı onu kurtarmadı