Canım benim de göğüslerim aşırı yara olmuştu uçları resmen kaybolmuştu kanıyordu, bana sadece gümüş kapak iyi geldi. Diğer her şey sadece acısını hafifletti. Üç aylık oldu bebişim tam düzelmese de eskisine göre iyiyim hamdolsun olsun. Gümüş kapakları hiç çıkartmadım devamlı taktım bu arada. Onun üzerine de göğüs pedi koyuyordum süt sızıyor diye. Çok geçmiş olsun rabbim acil şifa versin o kadar zor ki. Doğumdan daha zor… 🥹❤️ Ama geçicek, geçiyor. Ben göğüslerindeki yaralardan dolayı bebeğim uyansın istemiyordum. Sevememişim bile bebeğimi eski resimlerine bakınca içim acıyor. Kendi acıma o kadar odaklanmışım ki bebeğimin o hallerini sadece resimlerden hatırlıyorum 😔