balkizannesiiiii yok canim olmaz. Doktorum söylemişti bi kere krem sürdüm ise yaramadi yarar diye bekledim birde resmen göğüs ucum kopacak gibi yırtılmısti. Zeytinyağı hemen 2 3 güne düzeltti. Birde buzdolabına koy soguk daha iyi gelir. Ayyy şuan içim sızladı. Dogumdan 1 ay sonra kadar sürdüm ,1 ay krem denedim bi sürü hic biri ise yaramadi. Hele sürüp silmem gereken kremler vardi silerken daha da kötü oldu resmen.