Neden bu konuda zorluyorsunuz çocuğunuzu benim oğlum zamanı gelince kendisi kalktı bi yerlere tutundu biraz yürüme de gecikti şuan 15 aylık daha yeni yeni yürümeye başladı düşünün bende yürüme konusunda çok üzülüyordum çabalıyordum ama nafile hep korkuyordu ne zaman kendi haline bıraktım o zaman yürümeye başladı herşeyin bi zamanı var zamanı gelince gerekeni kendileri yapıyor zaten