İyi geceler anneler ilk bebeğim ocak 17 doğumlu ikinciyi haziran sonu temmuz başı gibi kısmetse doğum yapacağım kış bebeğinde çok rahattım kalın olmasada ince katlı olarak giydirmiştim ama şimdi yaza denk gelecek ve nasıl giydirmem gerekir bilemiyorum kızımın bütün kıyafetleri duruyo sadece yenidoğan takımları alacağım az olarak sizler yaz bebeklerinde yeni doğduğu zaman nasıl giydirdiniz ne almalıyım ilk alışverişi için tavsiye bekliyorum istanbulda yaşıyoruz ve malum havalar şimdiden bunaltıyo