Tugbad Merhaba 5.5 aylık oğlum war 1870 kg dogdu suan 6 kg 64 cm mama ıcıyor sızın bebeklerınız nasıl ve kılo almaları ıcın neler yaptınız ek gıdaya da basladjm bu arada
Bebegimm111111 Tugbad aynı sayılır doğum kilosu. 6 aya kadar gayet iyi aldı . 6. Ayda 7.5 kg idi Sonra boy atma , hareketlenme falan derken az kilo almaya başladı . Özel bi çaba sarfetmedim açıkçası herkes nasıl besliyorsa o şekilde besledim şu an 13 aylık 9 kg .
Linaezgi Merhaba benim kızımda 5 aylık 5.70 dram 60 cm 2 kilo 43 cm doğdu sadece anne sütü alıyor bende ek gıdaya başlıycam
Tugbad Linaezgi 1 hafta oldu bende baslayalı daha kılo almadıgı ıcın bırde sadece mama alıyor o yuzden
Tugbad Bebegimm111111 kılosu daha iyiymiş ama maşallah sızınkının nedense az kılo alıyor başıklıgıda dusuk hasta oluyor hemen
Bebegimm111111 Tugbad evet maalesef prematüre olan bebeklerin alın yazısı gibi bu durum . Hemen hastalanıyor her mikrobu kapıyor. Bizde çok çektik hastalanmasından. Bu yüzden de aslında kilo alımı düştü . Her hastalandığında yemeyi reddetti
Emine1532 Tugbad bizde aynı durumdayız 5 aylık olduk 6 kiloyuz 1500 gram doğmuştuk yarın kontrolumuz var bakalım artık