Huma_kus34 doğduğundan beri gürültülü kaka vardı nerdeyse bi 4 aydan sonra geçti diyebilirim. Ama doktorumuz direk alerjiden şüphelendi, öyle ıkınması ve huzursuzluğu yoktu çünkü. Zaten 21 gün süt ve yumurta diyeti yaptım. Sütü açınca bi tepki vermedi, yumurta beyazı yiyince 2 saatte vücudu attı heryeri kırmızı isilik olmuştu 😪