Kızlar ya bişey sorucam bende wee babynin pipetli sulugu var çok memnunduk ne akıtma yaptı ne bir şey 1 sene kullandık sapasağlam duruyor. Tek sıkıntımız kızım bir ada onun pipetine takmıştı nasıl yaptıysa onu koparmış ucu cok az var ve yırtık 🙄 acaba buna yedek pipet falan bulabilir miyim? Yenisini almaya kalksam 150 TL olmuş o kadar para vermek istemiyorum bida. Nette bakındım ama böyle bir şey göremedim var mı bilgisi olan?