Zelihaa78 Arkadaşlar 3 yaşına girmesine 15 gün var 20 buçuk kilo olmuş boyu 98 cm abur cubur tüketio yemese aglio nasıl bi yol izlemeliym
Kalimbanne Zelihaa78 sağlıklı atıştırmalıklar var kinoa cipsi, tarhana cipsi gibi siz de hurmadan, elma konsantresinden çok güzel atistirmaliklar hazırlayabilirsiniz şeker koyulmuş gibi tatlı oluyor. Bir de bol bol parka götürün hareket etsin.
Ecoo AnneMi_ne derdini paylasmis sen simdi bunami takildin ya allahim 🤦🏼♀️dil bilgisi ögretmenimisin!
Hllsyma Zelihaa78 ağlaya bilir benim kızım da istiyor ama almıyorum cips yerine havuç yiyor marul yiyor kara lahana yiyor çünkü ona bunu ben aşıladım tabii yediği zamanlar da oluyor ama sınırlı ve sürekliliği olmuyor kendinin de pek arası yok zaten bi şekilde aklına girin kafasını dağıtın unutturun
ikikizannesi Zelihaa78 abur cubur vermeyeceksiniz aglasin agliyor diye her dediginj yapmayin ben git icerde agla gel diyorum oyle durumlarda hic ilginmem abur cubur cubuk kraker disinda 0 bizde yakinlarimada aldirmam onun yerine meyve alirlar
ozlemikka Ecoo dil bilgisi öğretmeni değilim ama beni de rahatsız ediyor, yani okuma - yazmayı bilmeyen mi kaldı şu devirde
Latiko Zelihaa78 eve abur cubur almayın almazsanız bi gün ister iki gün ister unutur. Kendiniz sağlıklı atıştırmalıklar hazırlayabilirsiniz. Yazda geliyor bol bol hareket ederse daha sağlıklı bir kilo alımı olur.
Gryffindor Kendiniz sağlıklı abur cuburlar yapıp vereceksiniz. Beğenmeyip ağladığında evde sadece onun olduğunu söyleyin illa ki kabul eder. Sonsuza kadar ağlayacak değil ya
Sarikuzumalp Zelihaa78 Sürekli abur cubur yemesi ağlamasından daha fazla zarar verir emin olun. Eve hiç almayın bu sayede oda ümidini keser sizde ağladı çıkarayım vereyim halinde olmazsınız. Abur cubur yerine meyveye kuruyemişe evde kendinizin yaptığı atıştırmalıklara alıştırın.
aykoz_ Zelihaa78 aynı durum 104 cm 20.8 kılo 3 yaşa 1 ay var.. diyet öneriyordu doktor bize ama baş etmek mumkun değil. Yaz donemi park bahçe hareketliliği artarsa kılo alımları durur insallah
aykoz_ Zelihaa78 genetık oda babası epey iri. Ama yine gobekli toplu duruyo . Siz kaç yaş giydiriyorsunuz kız mıydı