Sule9292 Merhaba kızım 22 şubatta dünyaya geldi şuan 2 qy 25 günlük gösteriyor benim sorum şu şimdi ben soranlara kızım 3 aylik mi dicem 2 qylik mi şimdiden teşekkür ederim
Zehratrzi Sule9292 bunu bende çok düşündüm benim oğlumda 22 şubatta doğdu sonra baktım kafam karıştı zorlamadım uygulama ne gösteriyorsa onu diyorum millete😂😂
Dondurmalikahve Sule9292 2 ay 25 günlük 3 aya 5 gün var 3 aylıkta denebilir 😅 dolan ay söylenir ama zaten 3 ayı doldurmasına 5 gün var 3 aylıkta denebilir.
Zehratrzi Sule9292 annemle baya tartıştık hatta dedi 3ayında dolu dolu 4den gün alacak diye ama beynimi fazla zorlamadım 😂
Sule9292 Zehratrzi aslında sağlık ocagi bana 4.ay aşısı için 22 hazirana gün verdi 4.ayi bitecek zaten dedi aslında anneniz hakli gibi ama işte uygulamalar galiba ilk 30 günü bitince 1.qya girmiş kabul ediyor anladığım kadarıyla
Betes Sule9292 yaşanmış gün kabul edilir o sebeple 30 gün geçince 1 aylık deriz nasıl ilk doğduğunda 1 haftalık 15 günlük diyorsak 30 günü tamamlayınca da 1 aylık diyoruz
Betes Sule9292 yuvarlama işlemi yapmalısınız burada 3 aylığa 5 gün var 2.5 aylığı 10 gün geçmiş en yakın olan hangisi ise onu söylersiniz. Mesela ben kızım 8 ay 3 günlük ben 8 aylık derim 8 ay 10 günlük olursa 8.5 aylık diyebilirim
Bebegimm1 Sule9292 3.ayina girmesine bir sey kalmamis 3 diyin 3ayliksa 3 derim 3 u 10 15 gun gecerse 3 bck derim 4 e yaklasmasina bi hafta varsa da mesela 4 e giricek yada 4 derim
Sule9292 Zehratrzi ne bilim Ya bize de mayıs ayında aşısı yok 4.ayjnda aşı için gun verdi kime göre sekillenicez anlamadim 🤣
Zehratrzi Sule9292 hatta hemşireye göre 2ay 23 günlük diyor uygulamaya göre 25 günlük hani bazı aylar 28 vs çekiyor ya ondan kaynaklı herhalde 😂😂
Familyboy Sule9292 22 Mayıs’ta 3 aylık olacak şimdi 2 aylık her ayın 22sinde yeni aya girecek uygulamada da yazıyor zaten oraya da bakarsanız sorunuzun cevabını bulursunuz