Miday Herkese iyi akşamlar . 2.ay asilarimizi olduk bugün. Ateşkmiz aksam 38e cikti calpol verdim. Ve kıyafetleri çıkardı k 36.4 e kadar indi. Fakat an itibariyle tekrar 37.4 ateş. Önerileriniz var mı?