32 günlük bebeğim hiç uyumuyor hastaneye gidiyorum gazından mı diye uymuyacak kadar gazda yok kaka da yapıyor karnınıda doyurduğumuza eminiz bir türlü anlam veremiyorum ben de ya bir saat uyuyorum uyumuyorum mecalimde kalmadı bu konuda bilgisi olan var mı allah rızası için tükendim