Mvvrrr 11 aylık bebeğim öksürüyor, balgamı var burnundan atıyor ama öksürüğü için ne yapabilirim acaba
Mutluefe Mvvrrr uygular mısınız bilmem ama ben kendi oğluma 2 kere yaptım 3. Ye gerek kalmadı tereyağı eritip pekmez şöyle bir iki karıştıracaksınız pekmez ılıyınca yedirin bir iki kaşık balgamı hırıltıyı öksürüğü atıyor internetten tekrar bakın tarife
Mvvrrr Mutluefe denerim tabi detayına bakayım yine :( teşekkürler , doktoruna da götürdük ilaçları da var antibiyotik kullanıyoruz
Mutluefe Mvvrrr çok geçmiş olsun geçer inşallah biz 9 aylıkken olmuştuk prospan kullandık öksürük için önce çok arttırdı sonra geçti sizinde geçer umarım en kısa sürede 🙏🏼