Msssmy bende aynı sizin yaptığınızı yaptm. İnternetten bölge sectim. Gerçek soprano içe yanı. 4.5 sene önce 1600 lira verdim. Klinik yeni açılmıştı. Sanırım leke sürmek istemediler paramı iade ettiler. Onlar yüzünden göbeğime jilet vurmak zorunda kaldım. Azalma olmadığı gibi arttı. Karnımın avuç içi kadar yerine o zaman 500 lira verip iğneli epilasyon yaptırmıstım. Çektiğim acıyi hiç anlatmıyım