Doktorunuzla görüşün benim bebeğimin üst bıngıldağı 5 aylıkken kapandı . Doktorumuza götürdük her ay ölçüm yapılıyor . Ve bizim doktorumuz d vit kes dedi bazı dr kestirmiyor. Filmini falan çekerler o zaman belli olur vakit kaybetmeyin .çok geçmiş olsun