tmrskbr normal doğumda annenin vajinasindaki yararlı bakteriler bebeğin bağırsak florasını oluşturuyor, sezeryan doğumda bu yüzden kullanın diyorlar. Bağırsaklarımızda bir sürü yararlı bakteri var. Mesela benim bebeğim hem sezeryan hemde yoğun bakımda kaldı doğduğunda, göbeği düştükten sonra kanaması durmadı, doktor antibiyotiklerin etkisi olabilir diyip tekrar K vitamini yaptırdı. K vitamini de bağırsaktaki bakteriler tarafından vücudumuza geçiyor. Sonrasında kanaması durdu.