11 aylık bebeğimi doktora götürdük. Reflüye eğimli olduğunu söyledi dr. İki ilaç yazdı dr. 1 ay kullanın bunları dedi. Ben ne versem 1 lokma alıyor ikincide öğürüyor ya da geri çıkarıyor. Sadece beni emiyor. Tek anne sütü yeterli olmaz işte. Buna benzer bir post daha açmıştım. Ne yapacağımı şaşırdım, bu çocuk ne zaman yemek yicek nasıl yediricem ben. Var mı bu durumda olan anneler. Geçiçi bir durum mudur bu 🤦♀️