Mrv2 şuan 31 aylık bir oğlum ve 1 yaşında kızım var bende bir kaç ay sonra işe başlamayı düşünüyorum yalnız oğlum olsaydı kesinlikle kreşe verirdim çünkü enerjisini atardı akran iletişimi sağlardı bu yaşta herhangi bir şey öğrensin diye de bi beklentim yok ama gerçekten hem uyku düzeni için hem iletişim ve gelişim için kreş tercih ederdim ama kızım kreş için biraz küçük olur 15 aylık filan olacak ben işe başladığımda o yüzden bir yıl bakıcıyla idare edip seneye her ikisini de bir kreşe göndermek istiyorum bence siz de bir kreş araştırabilirsiniz bakıcı artık bu yaşlara yetemiyor gerçekten 🙏 evet kreş de eminim zor olacaktır her gün erkenden kaldır yedek kıyafetler hazırla ilk dönem hastalıklarıyla uğraş filan ama alışırlar