Ereninannesi55 gitmez olurmuyum benim butun dikislerim acilmisti cok korkunctu😔 5 gun 2*1 enjeksiyon yapildi.sonrasinda 5 gun antibiyotik ve batikon tedavisi olarak devam etti son muayenemde butun dikislerin kapandigi 1 cm lik aciklik oldugu soylendi batikona devam et kapanir dedi dr uzerinden 2 ay gecmesine ragmen aciklik halâ kapanmadi.haftaya tekrar gidicem korkuyorum tekrardan dikis demelerinden🤦♀️