Ereninannesi55 Böyle birşey yaşayan var mı arkadaşlar çok hafif beyazlık var dikisin bir yerinde açılma falan yok ama çok korkuyorum dikiş atarlar yine diye.. antibiyotik mi verirler 😣
Detaycianne Ereninannesi55 üstte kalsın. Benim çok hareket ettiğim için dikişlerim açılmıştı doktorum kullandigim ağrı kesici ve antibiyotiklerin üzerine farklı bir ilaç daha yazmıştı. Ama enfeksiyon var mıydı yok muydu hatırlamıyorum 7 ay oldu
Detaycianne Ereninannesi55 vagi norm krem vermişti doktorum kullanıyor musun. Her tuvalet sonrası antiseptik çözelti baticon ile temizleyip kurut falan demişti düzenli yapamadım belki benim de enfeksiyon vardı sende düzenli yapamıyorsan enfeksiyon olabilirm antibiyotik verdiler ama emzirebildim
Pinkmoms Ereninannesi55 ben yaşadım Rabbim kimseye yaşatmasın hastanede yattım 3 gün damardan antibiyotik verdiler yürüyemez duruma geldim ayak parmaklarımı dahi oynatamıyordum ALLAH yardımcınız olsun üstelik beniö 2 dikişim vardı sadece
Ereninannesi55 Detaycianne patikon yapıyorum sürekli canım kuru ve temiz de tutuyorum ama yine de oldu acile gittigimde antibiyotik verdi demi başka bişi yapmaz demi canım yeterince yandı korkuyorum
aysekc bnm de olmustu oyle sivilce gibi oluyo ben onu elimi terteniz yikayip icindeki beyaz mikrabu cikarmistm sonrada pansumanlamistim cok sukur hic biside olmadi
aysekc Ereninannesi55 gitmedm canim sanirim ne kadar temzde tutsak yaz aylari terden bile oluyo o yani enfeksiyon degl diye dusunuyorm sivilce olusumuna uygun halde cnku hem yumusak halde dikisler yuzunden hemde sicaktan terliyo. ben oyle yaptm grcti hic bi sorun yasamadm ama tabiki sizinki ne jalde bilemiyirm dr da gorune bilirsinz
Ereninannesi55 aysekc aynen canım sicaktan bencede . İyi ya kendi kendini tedavi etmişsin ne güzel maşallah 😊
aysekc Pinkmoms demekki az dikisle cok dikisle alakali bi durum degilmis cekeceği varsa insanin cekiyomus😪 bnm 10 15 rahat vardi ewet 2 3 hafta kadar sünnetli cocuk gibiydm ama cokta kötü diyemem allahm zorlastrmasn insallah🤲
Ereninannesi55 Pinkmoms amin canım inşallah günahların dokulmustur o acılarla Allah un izniyle bunda geçer inşallah
aysekc Pinkmoms ayy masallahhh biz daha 2 bucuk ayligizz allahm bizede gostersin 10 20 aylari ve sonrasini saglikla 🤲😊
Pinkmoms aysekc ay amin İnşALLAH tek duam tek isteğim büyüdüğünü evlendiğini göreyim sağlıkla büyütelim 🙏 hepimiz İnşALLAH 🙏🥰🧿
aysekc Ereninannesi55 illa ki etkisi vardr normal adet olunca bile sorun oluyo yazin smdi daha hassas ya norma geliyo bana