Xulya02 Elisaaaahanimm 3.5 aylık kabızlık yaşıyoruz doktor fitil yazdı yarın alacağız kısmetse. Kabızlığı fitil dışında çözüm bulan var mı 😔 gaz problemi için sab simplex ve biogaia bizde ise yaramıştı
Calikusuuu Elisaaaahanimm gaz sorunu 15 günden sonra başlıyor kabız olduğunu nerden anladınız tam doymuyorsa ondan da yapamıyor olabilir büyük tuvaletini