Anneler merhaba önce ben nezle oldum maske kullandım ama kızıma da bulaştı doktora götürdüm doktor bronşiolit dedi hafif düzeyde dedi buhar makinesi aldık tecrübesi olan anneler yazabilir mi çöl üzgünüm doktor 3 ila 15 günde geçiyor dedi ama tedirginim