AdaLina13 Deffneee Bence mantıksız ben eşimle yıkıyorum kızımı ve mecburen akşamları yıkıyoruz 😅 ama biri akşamları yıkanmaz deseydi de he der geçerdim heralde🤭
Premsesannesi355 Deffneee kızımı 40indan sonra hep gece yıkadım gece rahat uyusun diye hiç birşey olmadı 9aydir Allah’a şükür.
Sena0 Doğduğu ilk günden beri akşamları yıkıyorum hatta bazen gece 11-12 de yıkıyorum mis gibi uyuyor rahat rahat.
Karakizzz Benim öyle inançlarım yok ama görümcelerim pazartesi ve perşembe öğleden önce yıka sonrasında bebek huysuzlaşır iyi değildir diyince bende de takıntı oldu pazartesi Perşembe erkenden kalkar kızı uyandırıp yıkıyorum deli gibi😅
Familyboy Deffneee tamamen batıl inanç ya ben doğduğundan beri hep akşamları yıkıyorum bu zamana kadar da bişey olmadı yıka sen milletin lafına bakma
Sdmte Deffneee hakkında ayet mi vae ne saçma. Ben oğlumu 8 de yaptırıyorum 9 da gece uykusuna geçiyor ve huzurlu uyuyo 4 aylık. İlk doğdugunda huysuzluğu gazı derken 11 de yaptırdıgım bile olmuştur
uyanancirkin Deffneee o mantık bizdede var. Akşam ezanından sonra yıkardım yine ama küvetindeki yıkanma suyunu sabah dökerdim. Banada çok saçma geliyor ama insanın içinden yinede bi acaba geçmiyor değil 😅😅😅
Kaderlmc Deffneee o ilk kırkı içinde canım biz de hep akşam yıkar öyle uyuturuz eşimle hala 9 aylık bebeğim bir şeyi de yok yani