Kızlar eşim yanlışlkla 2 numara almış ben uyurken vermişte bebeğimize ya birsey olur mu ? Zarari falan varmidir cok korktum gunde 1 kez mama veriyoduk zaten oda ben uyuyorum diye kaldirmamis mamayi vermis uyaninca farkettim 2 numara yazıyor dr ye falan gotürmelimiyim